Dålig uppdatering

Publicerat av Jennie Börs den 12 Augusti 2011 kl. 21:38 i Vardag
Igår var en väldig hemsk dag för mig, seriöst gjorde jag en av de värsta sakerna jag någonsin gjort i mitt liv. Men jag går inte in på några detaljer nu, tänker vänta med det. Men det kommer att komma. Dagen spenderade jag på Leksand Sommarland, det var svinkallt så jag badade ingenting. Temperarad pool? Bullshit, solceller är inte så bra på att värma när solen inte är så närvarande. Solen sken i alla fall så kunde sola. Sedan var det en hemsk kväll. Sov inte så bra på natten, därför sov jag bort halva dagen.

Har haft em och kväll i stallet idag och däremellan har jag städat skåpen och ridit. Skänkt lite grejor till Loppisen imorgon, ett par akryllindor, två schabrak och fyra sadelgjordar (haha).

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback