Dagen

Publicerat av Jennie Börs den 02 Augusti 2011 kl. 22:02 i Vardag
Idag har vi cyklat lite runt på stan och varit hos både mormor och Gun och fikat, nyttigt värre .. Har även haft em och kväll i stallet, får faktiskt betalt för det den här gången. Annars har jag inte gjort så mycket. Johanna har ridit Miro och jag red ju Evita som jag skrev tidigare. :)

En ny header kommer upp strax, en liten provisorisk tills vidare bara. Brusig och fin sådär, ååh, jag måste verkligen hitta någon sida där man kan förminska bilderna när de laddas upp för när man laddar upp de som en liten fil blir allt så brusigt. Vissa fattar nog vad jag menar i alla fall, haha. Fler bilder från NF-SM laddar jag upp imorgon. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback