Back on track

Publicerat av Jennie Börs den 25 Augusti 2011 kl. 17:52 i Vardag
Nu är jag hemma och något (läs lite) utvilad efter den lilla utflykten med skolan. Vi var lagomt pigga när vi steg av bussen i Ornäs och började vandra i dimman. Vi gick en mil, efter mestadels astfalts- och grusvägar, många gånger frågade vi oss själva om vi verkligen var rätt, haha.

Vid två - halv tre tiden var vi framme och redo att åka ut till ön. Eftermiddagen/kvällen gjore vi inte något speciellt, umgicks med lite nytt folk och sådär. Natten var minst sagt sömnlös, stenhårt. Sov till och från och där emellan vaknade jag av att jag hade ont överallt för det var så hårt att sova.

På dagen fick vi göra lite mer tävlingar och sådär, annars hände inget speciellt. Det har i alla fall varit helt okej, bortsett från att det blev lite långtråkigt till och från. Har lärt känna en del människor lite bättre, vilket var syftet med det hela. :) I natt ser jag fram emot en natt i min säng, den saken är i alla fall klar!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback