Vår, vår, härliga vår!

Publicerat av Jennie Börs den 06 April 2011 kl. 16:11 i Vardag
Just nu sitter jag hemma ute på trappen med datan i knäet och njuter av det härliga vårvädret. Solen lyser och man verkligen ser hur snön förvandlas till vatten samtidigt som fåglarna kvittrar. Tempraturen visar över 23 grader i solen, dock blåser det lite .. Men jag sitter ändå ute i bara en långärmad tröja. Trulsa slinker runt, hon är glad när ytterdörren är öppen så hon slipper tigga att någon ska öppna så fort hon vill in eller ut. Och en liten geting sitter just nu på dataskärmen!

Idag ska båda ponnyerna vila, men ska upp en sväng i alla fall eftersom boxarna måste mockas och de vill såklart ha lite kärlek också! Ska även städa åt kaninerna. Annars har jag inga större planer, har gjort HK-läxan och hade tänkt göra lite andra saker också .. Men tror jag ska fixa med det i helgen när jag har lite mer tid.


Nu är nästan all snö borta i hagarna, mest lera och vatten!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback