Turkost

Publicerat av Jennie Börs den 23 April 2011 kl. 23:46 i Outfit

Märken jag använt mig av är Lamicell, Eskadron, Scapa sports, Exklusive horsewear, swarovski, Hööks, JIN och PC

Ylva bad mig att fixa ihop en brun/turkos outfit och en turkos, inklusive detaljer. Det fick bli såhär. Till de bruna schabraken kan man givetvis slänga på lite mer extra detaljer för att få det mer färgglatt, medan jag till ett av de turkosa kanske nöjt mig med ett par boots och ett pannband kanske.

Till detta tycker jag att man tar veredusskydd, vilket jag även antar att Ylva kommer göra om hon skulle mixa ihop det på någotvis. Det är nämligen det hon har i dagsläget.


Brun/turkost till Memory


Turkost till Chevan

Kommentarer
Kommentar av: nadia

Minns du vart du köpte det första turkosa/bruna schabraket? det andra turkosa/vita schabraket? pannbandet och spöna ? :)

2012-03-24 @ 23:07:23
Blogg: http://alotofnadia.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback