Stigbyglar och ryktgrejor

Publicerat av Jennie Börs den 06 April 2011 kl. 20:48 i Vardag
Miro lever livet, det är lera i hagen! Tror att man kan vänta sig lerinpackning ett tag framöver nu .. Så därför borstade jag av honom lså han skulle se ut som en ponny istället för ett lermonster. Har även bytt stigbyglar på hoppsadeln till de nya jag fick i present, de ska provridas i morgon. Egentligen är de ju näästan lika de som setat på innan, bortsätt från att de här är svarta, en storlek mindre och lite mer budget.


Stoort gilla på det! Vad har ni för stigbyglar?

Har även plockat ihop ryktsakerna efter tvätten samt sorterat bort lite som inte behövs. Jag menar, varför ska Evita ha 4st olika rotborstar i sin väska?


Grönt till Miro och rosa till Evita, det samma gäller borstarna, haha!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback