Sommaren är påväg

Publicerat av Jennie Börs den 10 April 2011 kl. 21:00 i Vardag
Ja, det är den verkligen! För nu är hela höskulle full med hö som hästarna ska äta upp i sommar. När man går förbi under höskullen vid fodertratten luktar det verkligen hö, det luktar verkligen sommar!


Kass mobilbild, men ni ser ju att det är ganska mycket!

Jag har även borstat en lerig Miro, han är verkligen så tacksam .. Det finns inga spår ifrån att jag badade honom för en vecka sedan, eller jo, bortsett från att han inte är fullt lika äcklig i pälsen från svettrester. Manen behöver dock fixas, jag har börjat rycka ur den så den blir tunnare men sen ska den bli ännu lite tunnare och även kortare. Det sistnämnda får nog saxen stå för!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback