Skulle varit perfekt ..

Publicerat av Jennie Börs den 29 April 2011 kl. 23:52 i Outfit
Hittade den här kombinationen på en blogg och blev lite småkär! Hade varit en helt underbar och perfekt dressyroutfit. Men sen uppstår ett problem, Miro passar verkligen inte i grått. Jag tycker i alla fall inte det, överlag tycker jag att det är få bruna hästar som klär sig i färgen grå. En kant eller paspoal fungerar super, men när det kommer till en grå grund, så nej.

Nu skulle jag haft en Gerda färgad häst, skoja int om att det varit galet snyggt! ;D Schabraket finns dessutom i samma grå färg med andra färgstarka kanter.


Lindor - Scapa Sports
Schabrak - BR

Kommentarer
Kommentar av: Lollo - HOPPFOCUS

WOW vilken underbar färg på lindorna , ME LIKE :)

2011-05-31 @ 12:26:16
Blogg: http://hoppfocus.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback