Shopping @ Aubiose

Publicerat av Jennie Börs den 27 April 2011 kl. 21:47 i Shopping
Idag har jag, pappa och Johanna varit på en shoppingvända till Borlänge. Vi tänkte börja på Anderssons Hästsport, de ska nämligen ha flyttat till travbanan. Men vi hittade ingen affär så vi for vidare till Aubiose. Där köpte jag svarta lindor tills på söndag, måste dock korta av dem till Miros små ponnyben bara. En flughuva och ett par nya tyglar följde också med hem, men de betalade pappa. Han ville betala lindorna också, men jag sa att de skulle jag betala själv, för det är ju inget jag behöver för att jag ska kunna rida eller för att hästen ska må bra.

Sedan blev det Kupolen, tyvärr. Jag skulle INTE bli ledsen om de byggde om hela Kupolen till bara hästaffärer. (a) Johanna tvingade med mig på en shoppingrunda, som tyvärr gjorde att jag handlade lite. Mina pengar .. Blev en ny mascara (det var rea på just den jag skulle ha i alla fall!) och en nya BH, men den betalade mamma i slutänden. Knallrosa, gud så snyggt!

Avslutade med att äta lunch, kebabtallrik!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback