Ren ponny

Publicerat av Jennie Börs den 03 April 2011 kl. 19:11 i Vardag
Nu är Miro nybadad och förhoppningsvis ren i någon dag i alla fall. Har jag berättat att han är väldigt duktig på att smutsa ner sig? Tvättade hans vita bakben extra noga men de blev såklart lite bruna på vägen från spolspiltan till stallet ..

Han är i alla fall ganska söt när man håller på med honom. Bara man gör någonting med honom är allt frid och fröjd, men så fort amn vänder ryggen till blir han jättearg och skrapar för att han inte får någon uppmärksamhet. Men han tyckte nog faktiskt att det var skönt att bli tvättade. :) Men han är så tacksam, det första han gör när han kommer in i boxen är att lägga sig och verkligen rulla in så mycket spån som möjligt i täcket ..


Bild från i somras

Kommentarer
Kommentar av: marina

Fin blogg! Älskar newforestponnyer! min första ponny var a samma ras =)

2011-04-04 @ 10:16:00
Blogg: http://vikinghaleryd.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback