Planer för dagen

Publicerat av Jennie Börs den 21 April 2011 kl. 10:32 i Vardag

Idag börjar jag dagen med att renskriva min uppsats eller vad man ska kalla det om förintelsen och andra väldskriget, snart är det ett avslutat kapitel för min del! Det jag är mest rädd för nu är att jag har skrivit för mycket, vi får nämligen skriva max tre A4 på datan och jag har snart skrivit två och har en bit kvar .. Aja, det löser sig nog i slutänden.

Efter lunch ska jag och Johanna upp på stan och posta min sommarjobb ansökan, jag har dessutom lovat hene att vi ska köpa glass (mutor vet ni!). Efter det ska jag hjälpa henne när hon rider, markarbete med Evita. Sedan ska vi smörja och fixa inför Påskhoppningen imorgon. Evita ska även få sig ett vårbad, hon är mer grå än brun på rumpan just nu.

Har insläpp även idag och efter det ska jag, mamma och Sofie fixa bilder till ett litet projekt. Vad tänker jag inte berätta. Ska även försöka få in ett ridpass på Miro någonstans. Vet inte vad vi ska hitta på, hoppas hans träningsverk har släppt så att jag kan sätta lite mer press på hans små bakben. I så fall tar vi ett lite mer ordentligt dressyrpass. Öppnor kanske? Det var grymt länge sedan vi gjorde det nu känns det som!

Intressant dag? Det beror ju på hur man ser det. Tar med kameran till stallet så kanske ni kan få lite bilduppdatering ikväll. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback