Pikeurkavaj sökes

Publicerat av Jennie Börs den 06 April 2011 kl. 21:37 i Utrustning

Nu är det så här att jag söker en ny kavaj eftersom jag inte är nöjd med den jag har. Jag har väldigt svårt att hitta kavajer som sitter bra i billigare prisklasser eftersom jag är byggd som jag är och för att hitta en som sitter snyggt måste jag betala runt 2000:- och det tänker jag inte göra eftersom jag inte direkt tävlar på någon hög nivå.

Jag har i alla fall provat en Pikeur kavaj på Aubiose för att få ett hum om storlek osv. Är det någon där ute som har en svart Pikeurkavaj i storlek 36 över som ni kan tänka er att sälja? Hör gärna av dig till mig om pris, modell osv. Du kan skicka en kommentar (kom ihåg att skriva med din mejladress) eller mejla mig direkt på [email protected]


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback