Outfit - Programridning 1/5

Publicerat av Jennie Börs den 25 April 2011 kl. 23:14 i Outfit

Schabrak - Horse Guard
Pannband - Swarovski
Lindor - Svarta (har inte köpt de ännu, men tror det blir Best on Horse)
Ridpyxor - Roping
Stövlar - Mountain Horse Supreme High Rider
Tröja - Okänd + Equipaga tävlingsskjorta
Hjälm - Gatehouse Hickstead
Hårnät - Riders company
Vantar - Equipage (inte dem på bilden)

Man kan nästan börja tro att jag är sjuk, en helsvar outfit utan färgklickar! Det bryter ju av lite med schabrakets silvriga paspoal och swarovskipannbandet i alla fall, samt skjortans krage och vantarna. Först tänkte jag ta mina Roeckl vantar, men de är ju svarta och de vita vantarna liver ju upp lite granna i alla fall. Tror nästan att jag får ta ett par rosa elle röda stövelstrumpor, annars kanske man tror att jag ska på begravning?! Asch, jag tror i alla fall den här outfiten blir kalasbra.

Kommentarer
Kommentar av: Calinne

Hahaha begravning.. Nej jag tror det blir najs :D

2011-04-26 @ 18:33:43
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback