New Forest-liga

Publicerat av Jennie Börs den 28 April 2011 kl. 00:29 i Fotografering
Om man säger såhär, vi har en del New Forestar i klubben. Pernilla har skojat någon gång att vi kan ha ett eget litet SM här i Säter, haha. Ylva har sitt lilla gäng, Alexander har sin, vi har Miro samt Evita som kan räknas till Ylvas gäng och sen tror jag även att hon räknade in Robbie.

Idag fotade jag lite på Ylva och Zenit, de red nämligen fram samtidigt som Klara red Gerda. Sen på kvällningen hopptränade hon Memory för Susanne och då fotade jag även dem. Ylva, du får säga till mig på msn om bilderna! Jag har nämligen en liten hög ..

Nu ska jag stänga av datan, klockan är mycket! Därför blir det bara två bilder.



Kommentarer
Kommentar av: ylva

sant om detdär med newforestarna , Lina sålde ju även nyss sin och magda tävlade ju Curris lite förra året .. ;-) haha

jag vill jätte gärna ha bilderna men min msn funkar inte .. :P

2011-04-28 @ 07:41:07
Blogg: http://ylvafalkestrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback