Negativa kommentarer

Publicerat av Jennie Börs den 09 April 2011 kl. 22:05 i Tankar & åsikter

Jag vet att jag inte ska ta åt mig, men lik förbannat gör jag det i alla fall. Men man börjar ju nästan fundera hur man kan få flertalet negativa kommentarer inom loppet av 24h? Både på bloggen och bdb, dessutom. Jag har raderat de som var flest nedlåtande, de hör ändå inte hemma här.

På förmiddagen hade jag motivation till att blogga, men den åker ner i botten när man har fem stycken nedlåtande kommentarer när man tittar in på bloggen. Det roliga är att det är helt random människor som aldrig kommenterat förut. Tack för att ni gjorde mig på dåligt humör.


För mig är du perfekt, vad de andra tycker bryr vi oss inte om.


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

Jag läste en kommentar, alldeles nyss och jag höll på att bli galen, asså man skriver inte så!!

Skit i det bara!!

Huvudsaken är väl att du älskar Miro! ;)

2011-04-10 @ 11:34:36
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback