Nätverksdisken protesterar

Publicerat av Jennie Börs den 20 April 2011 kl. 21:20 i Allt & inget

Jag lägger alla mina bilder på en nätverksdisk, dels för att ha dem på ett säkert ställe om datan skulle gå sönder men även för att det ska vara enkelt att nå de även om jag sitter vid olika datorer här hemma. Mycket smart och praktiskt, så länge den vill fungera. Just nu verkar den vara offline, för den dyker inte upp bland de olika nätverken. Så ni får vänta med bilder tills de samarbetar igen. ;)

Jag vet inte varför jag skriver det här egentligen. Känner hur inläggen blir tråkigare och tråkigare för varje dag, men jag jobbar på det. Just nu känner jag även att jag har annat att fundera på ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback