Miro - 5 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 05 April 2011 kl. 20:25 i Ridpass - Miro
Idag tog vi oss en liten promenad, mest för att han skulle få röra lite på benen efter gårdagens träning. Om man ska vara petig och räkna dagar hade han lätt kunnat stå idag, men jag tycker inte det känns rätt att låta honom göra det eftersom han fick arbeta väldigt hårt igår!

Vi gick först ner för reningsverksbacken, halva vägen hade vi två hundar och människor bakom oss så då gick det typ i två meter per timme .. Han skulle hela tiden hålla koll på dem. Så jag lät dem passera och då gick det lite fortare. Vi gick upp igen och svängde sedan upp till Dalsbyn. Bara för att han inte skulle få sin vilja igenom = gå hem igen eftersom det är liite läskigt att gå ut själv. Så vi gick bara upp för Karl-Gunnar backen (som jag kallar den) och vände och gick hem.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback