Miro - 24 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 24 April 2011 kl. 22:04 i Ridpass - Miro
Dressyr på banan. Började med att pressa honom lite redan i skritten, red på "lilla fyrkanten" med vändningar i hörnen. Han vart riktigt fin emellan vändningarna, men i själva vändningarna var han lite stretig. Sedan började vi trava, red på volt och lite åttor. Flyttade lite för skänkeln. Höger galoppen var inte alls bra, men det skyller jag på mig själv. Jag försökte ju inte ens att få honom att riktigt sätta undet sig högerbak. I vänster red jag desto mer, gjorde mina vändningar i hörnen och de gav resultat, hästen blir fin emellan dem. Men det är jättejobbigt för honom att få med sig högersidan. Helt okej ridpass.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback