Miro - 22 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 22 April 2011 kl. 22:30 i Ridpass - Miro
Red ett pass på banan i kvällsolen, det är så mysigt! Pernilla hade dessutom vattnat ute, ännu mer underbart. Med tanke pa att han hade lite skav igår så böt jag ut bettet med lösa ringar mot ett med fasta, fick bli Evitas bett. Först var han lite spänd, men det släppte mer och mer. Idag var han inte alls stark i galoppen, snarare seg? HAHA! Ganska nöjd med honom i alla fall, hade inte gjort något om han velat sticka in sina bakben liite längre under kroppen.

Blir ingen dressyrträning på måndag heller som det var planerat, Pernilla hade nämligen glömt att hon hade jour då. Så kan det bli ibland.




Ponnyn i hagen idag, Klara lånade min kamera för att fota Gerda och även Miro fastnade på några bilder .. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback