Miro - 21 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 21 April 2011 kl. 23:45 i Ridpass - Miro
Red honom en sväng på banan. Red runt på lite volter och böt varv, flyttade lite för skänkeln. Varierade formen, började i en vanliga arbetsform och sedan satte jag mig ner och red ihop honom lite mer. Avslutade med att rida lång och låg, men han ville gärna krypa in med nosen. I galoppen var han stark och låg på, det är såååå kul att galoppera ute! Därför blev den inte så lyckad som jag önskat .. Men de kom ut och skulle ha lektion.

Johanna fotade lite granna, här kommer det lite bilder. :)






Vissa bilder har ju sin egna lilla charm .. ;)

Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Han är så snygg! :D speciellt i rött, åh vill också ha en mörkbrun häst (a)

2011-04-22 @ 07:30:08
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Kommentar av: Agnes

suuperfina bilder!!

2011-04-22 @ 09:39:31
Blogg: http://agnespagnees.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback