Miro - 14 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 14 April 2011 kl. 21:41 i Ridpass - Miro

Eftersom allt var bra när Tobbe kollade honom så satt jag upp och kände igenom honom på ridbanan. En helt annan häst jämfört med igår! Idag var han verkligen helt normal igen, kände ingenting av det som var igår. Kände bara det vanliga, "nej, jag tycker faktiskt att det är onödigt att sätta under högerbak!". Men annars gick han som en klocka! Travade och skrittade bara i båda varven och krävde inte speciellt mycket av honom, bara att han skulle vara lång och låg och det var han. Han var verkligen jättetrevlig.

Imorgon var det egentligen planerat vilodag, men jag sitter upp och rider lite i alla fall. Ska galoppera lite då också. Hoppas han kännd lika fin som idag!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback