Miro - 1 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 01 April 2011 kl. 22:05 i Ridpass - Miro
Total lycka? Underbara ponny! Var lite ovant först att rida någon som var så känslig, Evita är ju lite okänslig av sig på det viset. Han var snäll och skötte sig bra, väldigt lat bara. Ville hela tiden fuska med bakbenen och när jag bad honom sätta under sig lite mer blev han sur. Vänstergaloppen kändes lite smått fail, endera är det jag som glömt bort att den är mycket svagare än vad det kändes, eller så red jag honom inte tillräckligt mycket eller så har han blivit svagare. Jag vet inte! Superhärligt att rida honom igen i alla fall, set kan jag säga.


Tönt i luva ♥ <-- --> Jag och Miro för ett x antal veckor sedan

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback