Min favoritblogg

Publicerat av Jennie Börs den 26 April 2011 kl. 22:27 i Allt & inget

(Bilden är en länk)

Min favoritblogg just när är Sara Carlssons blogg och den har legat högt upp på min lista ett bra tag! Läsningen är trevlig, Sara skriver på ett bra och på någotvis avslappnat sätt. Hon kan dessutom ta kritik, många andra stora hästbloggare vänder allting åt avig sidan och svara på ett otrevligt sätt, det gör inte Sara. Uppdateringen är ganska varierad, mycket outfit/utrustnings inlägg och det gillar jag starkt! Även hennes vanliga inlägg är bra, såklart. Stoort + på att det är oftast är bilder med i inläggen, det gör allting mycket trevligare. :)

Hon har en ganska annorlunda och personlig design, det tycker jag är roligt. Hennes ponnye är dessutom väldigt söt, ni som vet vad jag gillar för teckning på hästar förstår nog att jag smälter lite extra när jag ser huvudteckningen. (a)

Antar att det är fler som läser bloggen, vad tycker ni om den? :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback