Livet rullar på

Publicerat av Jennie Börs den 07 April 2011 kl. 22:34 i Vardag
Jo, det gör det. Med två ponnyer att rida och skola så har man fullt upp dagarna i ända. Idag blev det ju bara en ponny eftersom det blåste något förskräckligt ute, det var så det var svårt att gå normalt pga av de starka vindarna. Idag har vi haft bad på idrotten, vi har tränat livräddning inför det kommande provet. Det blir nog inga problem, jag kan dyka och bogsera .. Dessutom är idrottsläraren duktig på att ge beröm för hur alla simmar och de flesta gör det vääääldigt bra, haha.

Imorgon ska jag till skolan och göra np i engelska, läs och hör som säkert de flesta andra nior redan vet. Efter det är jag ledig resten av dagen, Birgitt kommer nämligen hit igen för att kolla och prova sadel till Evita. Miro ska ridas han också, planen var att rida han mellan 6 och 7 på kvällen, men hoppsan, de hade visst glömt att de var lektioner!? Fick helt enkelt bli att rida honom efter alla lektioner eftersom jag inte vill rida innan med hästar som alla kan vara lite, ja, i luften. Drar någon annan igång hänger Miro gärna på och drar Miro igång så hänger de andra på, haha!


Köttbulle i hagen i vintras!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback