Lång dag

Publicerat av Jennie Börs den 30 April 2011 kl. 22:57 i Vardag
Nu tror jag allting är förbett inför morgondagens programridning. Jag smorde av sadeln lite snabbt när jag var i stallet, så den ser ren och fin ut i alla fall. Och nu på kvällen har jag putsat av ridstövlarna samt tränset och sadelgjorden. Har klippt av och sytt ihop paddarna och kortat av lindorna.

Imorgon har jag bara ett mål och det är att komma runt programmet med Miro under kontroll. Det ska vara jag som bestämmer, resten struntar jag fullständigt i. Däremot kommer jag nog vara väldigt nervös, så är det bara. Nörvös över hur han kommer reagera, framför allt. Det värsta är att om jag är spänd kommer han bli ännu spändare och då blir det pannkaka av hela alltet. Nu stör jag mig mest på att jag inte har en aning om NÄR jag ska rida, jag vill gärna ha ordning på när saker ska ske. Speciellt när det handlar om sånt här, för nu kommer jag ju oroa mig över det hela natten. Alla "tänk om" kommer ju komma upp i huvudet!

Annars har jag pluggat idag, och sen fotograferingen jag pratade om igår. Den blev inte alls som planerat, så vis ka göra om den en annan dag. Kvällen spenderades först lite längre bort i byn, sen när det blev för kallt så gick jag hem ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback