Jag blir så glad!

Publicerat av Jennie Börs den 17 April 2011 kl. 22:32 i Allt & inget
Idag har statistiken varit på topp, härligt! Dessutom har ni varit väldigt effektiva på att kommentera, så duktiga borde ni vara varje dag tycker jag, haha. (a) Det är verkligen mycket roligare när man får feedback på det man skriver.


Klart dagens bästa kommentar!

Nu på kvällen har jag redigerat bilder på Miro och Evita från igår, så kanske slänger upp dem imorgon om jag hinner. Sen ska även bilder på de andra som hopptränade redigeras. Men morgondagens schema är ganska fullt, skola mellan halv nio och tjugo i fyra. Efter det hem och äta och byta om, för klockan halv sex ska vi lasta Miro och åka till Hedenslund och träna för Pernilla! Det betyder att jag inte är hemma för ens vid bortåt åtta tiden igen. Men någon uppdatering ska jag då allt hinna med i alla fall. :)

Nu ska jag ladda upp med Ponnyakuten innan det är dax att sova, ska bädda ner mig i sängen med datan på magen. Liksom varje söndag. Edit: Det där sista skojade jag bara om .. Det hade ju inte kommit ut något nytt avsnitt! :(

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback