Gräsklippare

Publicerat av Jennie Börs den 22 April 2011 kl. 00:32 i Vardag
Här kommer det några bilder från när Miro var ut och åt lite gräs! Gerda ville ha lite sällskap och Miro tackade inte precis nej till extra mat, haha. Men han hann rulla sig en sväng i boxen innan under den tiden jag var och hämtade lite flugspray, börjar bli sånna tider nu igen ..

Som ni ser på någon bild har Miro även idomin i mungipan, han hade fått början på ett litet skav av bettringarna som nypit honom. Så nu blir det att köra stenhårt på eggbettet tills det är borta, och givetvis idominsalva! Nu ska jag sova så jag orkar med Påskhoppning imorgon. Tyvärr kommer jag nog inte att hinna fota någonting. :(




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback