God morgon

Publicerat av Jennie Börs den 29 April 2011 kl. 09:50 i Vardag
Nu blir det skolarbete! Usch, gillar verkligen inte att jag alltid ska skjuta upp allting till sista sekund (sitter ju i alla fall inte sista dagen nu, men frågan är när jag är färdig ..). Men nu ska jag försöka sitta här tills det är dax att gå till stallet, vid tre kommer Birgitt med Evitas nya sadel. Tror hon ska kolla hur hon ska stoppa om den, men jag vet inte .. Aja, det visar sig! Vi ska även prata med henne om sadel till Miro, vad hon tror om en Albion K2. Hon hade ju skrivit på lappen att hon trodde att en i W skulle kunna fungera, men man kan ju alltid fråga en extra gång.

Varför jag skriver det här inlägget vet jag inte .. Men nu ska jag slå igång Rix FM på låg volym (jag vill gärna ha något som pratar lite i bakgrunden ..), ta fram skolböckerna och öppna ett word-dokument. Mer uppdatering blir det ikväll, ha en bra fredag såläng!


Kommentarer
Kommentar av: julia

sv: Känner så med, lägret är säkert jättebra, men massa olika tränare och man lär sej säkert jättemycket, men nejtack till att skämma ut sej i tv..

2011-04-29 @ 12:16:14
Blogg: http://julishala.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback