Evita - 8 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 08 April 2011 kl. 21:52 i Ridpass - Evita
Sadelutprovning, Evita skötte sig faktiskt bra även om det var superduper tråkigt. Hon var även pigg och glad, tusan vad hön bjöd framåt! Sen skulle jag rida med typ glappande tyglar (fråga inta varför, det är säkert för att man ska se hur de ligger bättre eller nått) och då var det inte så jättelätt att möta upp henne, men bra att få träna att bromsa med enbart sitsen (dock är det lite lättare att komplitera med förhållningar). I galoppen busade hon till det och ruskade på huvudet flera gånger, hon är bara för söt. ♥

Tror det slutade med att valet står mellan två stycken sadlar, vilken det blir får vi helt enkelt se. Det är inte vi som bestämmer vilken eftersom det inte är vi som betalar, men för mig känns det som det kvittar om det blir den ena eller den andra. Det var typ lika sköna att rida i, de var de sadlar som var skönast att rida i av alla vi provade faktiskt!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback