Evita - 27 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 27 April 2011 kl. 23:17 i Ridpass - Evita
Dressyr nere på lilla banan, första gången iår. Evita hade fokus överallt utom på mig, typ. Fick ringa upp till Klara och be henne att ta med en liten motivationspinne ner också, hon gick inte fram alls. Red på en volt, travade fram och rullade på i galopp. Sedan satt jag i traven och försökte jobba så gott det gick. Man kan få ett positivt svar ungefär ibland. När jag började rida lätt blev det liite bättre, travade lite lång och låg mer. Men fick aldrig det där bra suget i handen = min hand bli ostadig och försöker hitta ett stöd åt henne.

Ridpasset kan beskrivas som så där. Klara fotade lite. Ser kanske inte så bra ut, men men. :)








Visst är hon söt i aachennosgrimma? Hennes huvud kommer verkligen fram mycket bättre och gör det mer rättvist! I remont ser huvudet mycket längre och smalare ut än vad det egentligen är. Vet precis hur jag ska plocka ihop hennes blivande dressyrträns! (a)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback