Evita - 21 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 21 April 2011 kl. 23:49 i Ridpass - Evita
Johanna red henne på banan och jag hjälpte henne lite granna, men mest fotade jag. (a) Hon började med att trava fram och sedan galoppera, ut på hela fyrkanten och få upp en bra galopp. Evita taggade till ordentlig och ville baaara galoppera sen, tokan. ♥ Liten skrittpaus och sedan fick de trava över en bomserie i en åtta. Det var en linje med två parallelloxrar, så jag la ner båda två till varsin serie så fick hon ride över först ena, ner till skritt och upp i trav och över nästa. Evita ville givetvis gärna dra på lite fram till andra serien.

Sedan böt vi håll på det, då la jag upp bommarna i första serien så hon fick lyfta lite på tassarna och tänka, annars mal hon gärna bara över. Imorgon blir det Påskhoppning för deras del!


Bild från idag, finns en hel hög med fler om någon är intresserad.

Kommentarer
Kommentar av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!

2011-04-22 @ 21:57:42
Blogg: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback