Evita - 10 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 10 April 2011 kl. 20:04 i Ridpass - Evita
Skrittade ner i reningsverket. När vi kom ner började hon testa som fan. Först skulle hon inte gå förbi planket men det var inte speciellt svårt att övertala. Sen vägrade hon gå över bron, tönt. Bara rent test, man märker ju på henne att hon inte är rädd för fem öre. Men efter en diskussion gick hon över. Först skulle hon bara vända runt och dra iväg (i skritt) hemåt. Men så fort hon gjorde så låste jag ytterhanden mot mankammen och ledde åt andra hållet. Hon provade även backa, men det knäckte mig inte heller. När vi gått över bron gick jag över till andra sidan igen, det var ganska isigt där nere och hon har inga broddar längre. Bara för att gick vi över en gång till, och då gick hon hur glatt som helst med öronen framåt. Och det gjorde hon hela vägen hem också.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback