Dax för en make-up

Publicerat av Jennie Börs den 25 April 2011 kl. 21:46 i Allt & inget
Det är verkligen dax att göra en liten make-up på bloggen känner jag. Just nu sitter jag och pillar lite på själva designen, där blir det dock inte några jättestora förändringar. Mest lite små så att jag personligen tycker att det blir bättre! Kan avslöja att jag tänkte fixa små "undersidor" med information om ponnyerna och även försöka få till plats för lite bildlänkar, som jag pratat om i en hel evighet, typ.

En ny header ska också fixas, en som är lite mer somrig. Måste bara fixa lite nya bilder, men det blir förhoppningsvis löst i veckan. :) Har ni idéer och förslag på hur design eller header ska se ut, är jag tacksam om ni lämnar dem. Det är ju trots allt ni som ska stå ut med den. ;)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback