Dagens fotografering

Publicerat av Jennie Börs den 30 April 2011 kl. 23:52 i Fotografering
Först började det regna, så då blev fotograferingen uppskjuten. Sen när vi väl kom ut var vädret tråkigt och det blåste som skjutton! Jag glömde ta av mig jackan, antagligen för att det var kallt ute .. Bilderna blev sådär. Ponnyerna ville helre äta gräs än att stå och se glada ut. Sen kom solen fram lite, då var ju kameran inte rätt inställd så då blev det överexponerat. Det roliga är från och med att vi gick in så blev himlen klarblå och solen lyste resten av dagen? Som sagt, vi ska fixa en ny fotografering!





Kommentarer
Kommentar av: Sofie H

Tycker bilderna blev fina! :D Du har verkligen två fina ponnyer.

2011-05-01 @ 09:26:25
Blogg: http://loewen.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback