Bra dag?

Publicerat av Jennie Börs den 12 April 2011 kl. 20:57 i Vardag
Början var kanske inte den bästa, mamma väckte mig och Johanna fem i åtta! Mystiskt, jag tror fullständigt på att det är alarmen som strulat, för Johanna har tre inställda och jag två (man kan inte ändra znoozen, och 10 min är lite väl mycket) och det krävs dessutom hjärnkapacitet för att stänga av dem helt.

I alla fall, det blev att cykla till skolan, tur jag kan vara snabb. Dagen har inte varit jättespeciell, på idrotten fick de som ville doppa sig i sjön. Vi skulle haft isvak men isen var inte tillräckligt stark. Men jag var publik, det räckte för mig.

Hem och åt och böt om och sedan väntade stallet. Mockade både boxarna och började fixa iordning Evita för lektion. Direkt efter lektionen hade vi i us ett litet extra möte inför ett ganska spännande projekt. Dock tänker jag inte avslöja något. Nu ska jag redigera bilder!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback