Bokrecension vs. So-uppsats

Publicerat av Jennie Börs den 26 April 2011 kl. 10:32 i Vardag
Det är dagens stora fråga, men jag tror att bokrecensionen vinner den stora kampen! För det första är den lättare att skriva och för det andra även roligare .. Sen förstår jag uppgifterna bättre. Dumt kanske att skjuta upp den tråkigaste delen till sist, men aja. Det måste ju ändå göras någon gång. Och med tanke på att so-uppsatsen har skjutit längre och längre fram (tror jag tagit med grejorna hem till den varje vecka sedan i februari) så kan den vänta liite till ..


Bokrecension, skrivit mellan 1/3 - 1/4 del av den i alla fall


So-uppsats, fixat till så utséendet är rätt, skrivit lite på syftet, fixat frågestallningar samt svarat på en eller två av dem.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback