Bokat och klart!

Publicerat av Jennie Börs den 28 April 2011 kl. 20:40 i Allt & inget
Tisdagen den 28 juni, strax efter sex på morgonen går tåget ner mot Göteborg! Jag, Johanna, Johannes, Lucas, farmor och Gun, har i ett x antal år åkt tåg till Stockholm och Gröna Lund varje sommar. Men iår ska vi förnya oss, för iår blir det Göteborg och Liseberg!

Blir att sova kvar där ner i två nätter, sen på hemvägen tar jag ett tåg mot Linköping istället för till Sala när vi kommer till Katrineholm. Vad kan då det betyda? Joo, jag stannar kvar i södra Sverige hemma hos Felicia till söndagen! Två flugor i en smäll, smart va? ;)

De här sakerna är två av sommarens höjdpunkter, några fler finns det också. :)


Bild från när jag var hos Felicia förra sommaren. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback