Bloggtorka

Publicerat av Jennie Börs den 08 April 2011 kl. 22:55 i Allt & inget
Känner att bloggen blir tråkigare och tråkigare för var dag som går! Försöker fylla ut små tomrum så gott det går, men min hjärna har slut på idéer. Har ni förslag, kom gärna med dem. Jag kan ju i alla fall försöka knåpa ihop ett inlägg. Om inte annat kan det vara bra att gå tillbaka och titta när nästa period kommer.

Nu ska jag försöka knåpa ihop en outfit till er läsare, herre gud vad ni alla har fuxar, haha. Bara för jag tycker att det är tråkigast att komma på outfiter till dem eftersom färgen är lite klurig. Men jag ska försöka, när jag är färdig med den här fuxen tror jag faktiskt att jag har en annan färg på häst. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback