Årets första tävlingar

Publicerat av Jennie Börs den 15 April 2011 kl. 22:35 i Tävling
Nu har jag anmält mig till två tävlingar, de första för i år! Första blir i Insjön den 7 maj, rider en LC:1 och en LB:1 där. Nästa blir helgen efter, den 15 maj hemma i Säter. Då blir det en LC:2 och en LB:1. Rider två program, då kanske han förhoppningsvis slappnar av bättre i andra klassen.

Jag har inga förhoppningar alls, mitt enda mål är att komma runt hela programet. Sen ska jag även helst rida också och inte bara åka, för då vet jag hur det blir = Miro kör sitt eget race och jag följer bara med. Men vi har tränat en hel del sedan den där tävlingen så och jag har lärt mig mer om hur man verkligen måste rida honom för att han ska vara på plats.



Nej, han är inte bara lite snygg den där ponnyn .. ♥

Kommentarer
Kommentar av: Sofie H

Gud vad roligt. Lycka till!! :D

2011-04-16 @ 08:34:24
Blogg: http://loewen.blogg.se/
Kommentar av: josefine

Han är ju så gaalet snygg så det finns inte! Något av de finaste ponnyerna jag någonsin sett! mums :D

2011-04-17 @ 13:48:21
Blogg: http://timian.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback