April april

Publicerat av Jennie Börs den 01 April 2011 kl. 15:39 i Vardag

Idag är det första april, vi har haft svenska prov i skolan idag. Hur det gick vet jag inte, det var ganska klurigt! Vill inte påstå att det blev någon bra uppdatering igår, men det hann jag inte med helt enkelt. Men livet gå ju vidare, eller hur? Men eftersom Johanna åkte av blev allting fördröjt, jag kom tex in i ridhuset senare och efter det var jag tvungen att mocka åt Evita (vilket hon egentligen skulle gjort) och sedan fylla en kärra spån åt vadera. Gick bra i början men sen sa vänsterarmen ifårn, så fick hålla i spaden "tvärs om" mot vad jag brukar.

Väl hemma pluggade jag järnet till svenskaprovet och sedan blev det god natt. Idag började jag dagen med att försova mig, tur att jag är snabb. ;) På tio minuter var jag färdig att gå! Ska upp till stallet och rida senare, Evita ska ut en sväng och Miro ska jag rida i ridhuset. Första gången, förstår ni om jag längtat? Hoppas han är snäll bara .. :p


Kommentarer
Kommentar av: © sarastille

Hoppas du får en asbra helg! :D

2011-04-01 @ 16:40:38
Blogg: http://saramagdalena.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback