Välkommen till min nya blogg!

Publicerat av Jennie Börs den 30 December 2010 kl. 22:23 i Ridpass - Evita

Headern är lite smått provisorisk, kommer en bättre sen när jag fått lite mer bilder på Evita! Hoppas ni kommer gilla bloggen, eller nått.

Idag kom hon i alla fall, precis innan jag skulle träna (läs mer om träningen på www.mirochjag.blogspot.com). Hon fick gå i Miros hage idag, Miro kunde ändå inte gå ut eftersom han var svettig efter jag ridit. Hon stod där lugnt och snäll, de i hagarna runt om var nyfikna på henne men hon brydde sig inte speciellt mycket. Tog in Evita vid 4 tiden och Miro fick gå ut en stund innan det var dax för eftermiddagsmaten.


Evita idag i hagen. (:
Johanna tränade markarbete för Susanne på kvällen, jag tycker det gick bra. Johanna var inte lika nöjd, men det är ju inte så lätt att få en bra känsla när man rider Evita första gånge, det vet jag. Man får lixom se helheten av det hela och tänka vad som var bra, osv.






Bilder från träningen.

Jaa, ni får helt enkelt lägga bloggen på minnet, www.newforestponnyer.blogg.se!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback