I brist på annat ..

Publicerat av Jennie Börs den 30 December 2010 kl. 23:06 i Allt & inget

.. kan jag kanske dra liite onödig information?

*Visste ni att den dagen vi haft Miro i ett halv år provred jag Evita? Det var alltså den 14 december.


Miro precis avlastad hemma i Säter <--> Provridning av Evita

*Visste ni att idag är det 7 månader sedan vi provred Miro och idag fick vi hem Evita.


Provridning av Miro <--> Evita just instrallerad i hagen

Onödigt vetande, men jag tycker det är lite komiskt! :D


Kommentarer
Kommentar av: Emelie Jansson

sv; okej... nej jag vet inte, några som jag pratat med har det släppt för, men endel håller dom ju för tydligen :v

2010-12-31 @ 00:13:26
Blogg: http://fjordyy.webblogg.se/
Kommentar av: Agnes

<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="52" rows="7">Hejsan! Älskar din blogg och alla fina bilder! Jag har en fråga: Vad använder du för objektiv och vilken slutartid/bländare på tex den bilden (högst upp i menyn) när du rider Miro? :)

2010-12-31 @ 11:09:15
Blogg: http://agnespagnees.blogg.se/
Kommentar av: fia

Jag fattar inte riktigt, hehe.

Är Evita din syrras nu och Miro din eller delar ni på båda?

2010-12-31 @ 16:16:45
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback