Just nu

Publicerat av Jennie Börs den 16 Maj 2012 kl. 15:00 i Vardag
Sitter jag i bilen någonstans på vägen påväg ner till Ullared. Imorgon står det shopping på schemat och jag antar att flesta av er förstår vilken affär det är som ska besökas. Vi får väl se om vi kommer ner, med tanke på hur extremt mycket otur jag har haft idag så bådar det inte gott precis. Onsdag den 16 kommer från och med idag få vara min otursdag!

Jag har fixat en del tidsinställda inlägg, så uppdateringen kommer inte ligga nere. Ponnyerna kommer vara saknade under två dagar, men förhoppningsvis får vi med oss något fint hem till dem!

Kommentarer
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej! Jag undrar vad företaget i Leksand heter där du och Johanna provade ut nya sadlar till Miro och Jumanji?



Tacksam för svar!:)

2012-05-17 @ 19:48:25
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback