Vinterfotografering

Publicerat av Jennie Börs den 06 Januari 2012 kl. 14:55 i Vardag
Idag har jag stått med kameran i högsta hugg. Började med att fota Klara och Sandra när de red lite på banan. Sedan var det uppställningsbilder som stod på tur. Började med Gerda, sedan Miro och sist men inte minst Jumanji. Hästgnäggsapp måste var en av de bästa uppfinningarna på länge, alla hästar i hagarna blev fundersamma, vissa mer upprörda än andra. Miro blev givetvis helt ifrån sig och letade efter hästen som en tok, utan resultat.

Nu är det bildredigering som står på schemat. Bilder kommer upp senare under dagen!

Kommentarer
Kommentar av: Linnéa

Vad heter den appen?

Är det för android eller iphone?

2012-01-07 @ 16:27:37
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback