Stalltjänst

Publicerat av Jennie Börs den 29 Januari 2012 kl. 14:02 i Vardag
Hade stalltjänst idag på förmiddagen, kändes lite konstigt att ha det när vi inte hade jour, haha. Efter stalltjänsten passade jag på att mocka och fixa fint i Miro och Jumanjis boxar, skönt att ha det gjort så är det bara att rida senare ikväll. :)

När jag kom hem fixade jag och Johanna en liten tävlingsplanering fram till NF-SM. Jag längtar så otroligt mycket efter att få komma ut på tävlingsbanan, det ger verkligen motivationen en ordentlig kick! Dock känns det som alla tävlingar är ihop klumpade, blir en klump med tävlingshelger och sedan lite vila innan nästa klump kommer. Vi passade även på att fylla i championatblanketterna och skicka in, jag och Miro har tjänat ihop hela 2p under 2011. Det är i alla fall 2p mer än 2010.



Kommentarer
Kommentar av: matilda

Var med i min bildtävling där du kan vinna din bild utskriven på ett A4 fotopapper :)

http://teampf.blogg.se/2012/january/bildtavling.html#comment

2012-01-29 @ 16:20:26
Blogg: http://teampf.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback