Stalljour

Publicerat av Jennie Börs den 07 Januari 2012 kl. 21:45 i Vardag
Idag har vi haft stalljour, vilket resulterar att man tillbringar dagen i stallet. Jag placerade mig på höskullen så fick de andra mocka, ganska lugnt och skönt att väga själv. Johanna tränade Jumanji för Erik idag också, det gick jättebra för dem. :) Idag fungerade det dessutom att hoppa honom på det två-delade bettet, innan har det inte fungerat något vidare. Hoppas det håller i sig, vi tänker i alla fall fortsätta jobba på med det två-delade!

Fick även en kombinerad julklapp/present av Klara idag, ett skrittäcke i fleece. Det var verkligen välbehövligt då vi inte haft något skrittäcke i fleece innan. Väldigt fint var det också, båda ponnyerna kommer passa så bra i det. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback