Snälla vädergudar

Publicerat av Jennie Börs den 03 Januari 2012 kl. 20:50 i Allt & inget
Väder är nog bland det mest osägbara som finns. Ena dagen är det minusgrader och snö, nästa dag är det plusgrader och regn. Just nu känner jag att jag är måttligt trött på den här vintern. Lite snö har vädret kunnat bjuda på, men tyvärr har den försvunnit ungefär lika fort.

Ute är det is och stenhårt i backen. Det är så oerhört tråkigt tycker jag, för man kan verkligen inte rida någonstans. Jag skulle väldigt gärna vilja ha snö, tänk vad härligt att dra ut och pulsa lite med hästarna! Det skulle vara jättenyttigt får både Miro och Jumanji. Vill nu snön inte komma, så tycker jag att vi kan ta vår på en gång. För jag är skapligt trött på att ha en vinter med gröna gräsmattor och is.



Kommentarer
Kommentar av: Malin



Söta hästar på header, är nån av dom New forest? Och i så fall vad heter deras mamma och pappa? ;)

2012-01-04 @ 17:39:53
Blogg: http://malinottenback.blogg.se/
Kommentar av: Elin & Othilia

Fin header! :)

2012-01-04 @ 20:21:10
Blogg: http://korsningsponnys.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback