Skötarkurs - CHECK

Publicerat av Jennie Börs den 05 Januari 2012 kl. 17:22 i Vardag
Idag har jag och Jenny genomfört sen tredje och sista dagen av vår skötarkurs. Igår gick vi igenom säkerhetsknutar, hur man tar av och på täcken samt ledning av häst. Idag har vi pratat om säkerhet (visserligen har vi pratat om det väldigt mycket innan också), vänskap och smörjning. Det har varit tre mycket lyckade dagar om jag får säga det själva och deltagarna verkade nöjda även dem utifrån vad de skrivit i sina utvärderingar!

Jag och Jenny är blivit några erfarenheter rikare och är båda två nöjda med slutresultatet. Förhoppningsvis har vi ett antal ny skötare inom en snar framtid. :)


Jag och Blacky på en skötarridning -08. Saknar .. ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback