Nästan stallfri

Publicerat av Jennie Börs den 09 Januari 2012 kl. 21:30 i Vardag
Idag har jag varit nästan helt stallfri, var bara upp och mockade en sväng innan det bar av till morfar. Resten av kvällen har ägnats åt lite matteräknande. Prov på onsdag och jag har glömt en hel del under lovet, så om uppdateringen ligger nere några dagar är jag bara duktig och pluggar!

Om någonting ser konstigt ut i designen har det att göra med att jag försöker fixa det sista med den. Webbläsaren är dock lite seg med att uppdatera vilka ändringar som gjorts (även om jag uppdaterar gång på gång), så ibland hänger jag inte med om något blir fel. Ni får helt enkelt ha överseende för det. :)



Kommentarer
Kommentar av: Caroline

En sån otroligt bra bild på Prins Miro! Är jag rätt informerad så ses vi i sommar igen - 3an är bokad... Bamsekram från oss!

2012-01-10 @ 19:41:03
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback