Miro - 8 januari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 08 Januari 2012 kl. 19:36 i Allt & inget
Idag red vi i paddocken, det hann dock blir mörkt innan. Riktigt mysigt att rida i snön, men det hade inte skadat med ännu lite till. Miro var lite konstig idag, antagligen upprörd eftersom jag och Jenny använde oss av hästgnägget idag när vi fotade för vår presentation till ULKen.

I skritten gick det ganska bra och i början av traven, sedan var han överallt och ingen stans. Tillslut satte jag mig ner och verkligen samalde ihop honom. När han fick jobba kom han tillbaka till verkligheten och blev mycket mer ridbar! Vi red lite skänkelvikningar idag och jobbade väldigt mycket med rakriktning. Blev bara skritt och trav idag, det räckte för herren.


Söteponny och jag förra vintern. ♥

Kommentarer
Kommentar av: Tuva

sv; det är ett whitaker träns, å kul att du gilla det, själv älskaaaaaaar jag det;)

vad mena du med att skimmeln var din foderponnys?:p fatta inte, är lite trög;)

2012-01-08 @ 22:40:42
Blogg: http://cavallii.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback